Klantenservice

Wij willen u graag goed op weg helpen en informeren, zodat u de juiste beslissing maakt op GlazenDesignTafel.nl. Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Contact ons via 071-521 80 55 of stuur een e-mail bericht naar info@glazendesigntafel.nl. Wij beantwoorden uw e-mail binnen 48 uur.

Algemene voorwaarden

Wij hanteren de Algemene Voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk. Bekijk de voorwaarden op deze webpagina.

Betaling

U kunt op onze website kiezen voor betaling met iDEAL, handmatige overboeking of onder rembours. Alle vernoemde prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% BTW.

Verzenden & Bezorgen

Wij bezorgen uw producten gratis in heel Nederland en België. De door u bestelde goederen worden op het door u aangegeven adres afgeleverd, en indien van toepassing ook geplaatst en gemonteerd. Uiteraard worden deze geleverd volgens de wettelijke bepalingen aangaande verkoop op afstand in Nederland. Levertijd is 6 tot 8 weken.

Verzenden naar België

Wij leveren onze tafels ook aan Belgische klanten. Als u vanaf een Belgische rekening wilt betalen, kiest u dan in het bestelproces “overboeken”. Wanneer u hier vragen over heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Goederen retourneren

Betreft het retourneren van goederen, zie artikel 6 van onze algemene voorwaarden. De herroepingstermijn is 14 dagen. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking.

3 mogelijke manieren van retourneren

1. U komt het product zelf retourneren in onze showroom, te Leiden 2. U laat het product retourneren via een externe partij. De gemaakte kosten zijn voor uw eigen rekening 3. U laat het product door onze koerierdienst ophalen. Hiervoor brengen wij €25,00 in rekening

Retour aanvragen

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij om de volgende gegevens op te sturen naar: info@glazendesigntafel.nl – ordernummer – welk product – reden van retournering

Retouradres

GlazenDesignTafel.nl en Vidre Glastoepassingen Volmolengracht 4 2312 PH Leiden

Privacy & Disclaimer

GlazenDesignTafel.nl gaat zorgvuldig om met de informatie die u ons verstrekt. Lees meer op de pagina ‘Privacy Disclaimer’.

Klachtafhandeling

FIAM levert enkel premium producten en een defect aan een product komt zelden voor. Daarnaast draagt GlazenDesignTafel.nl voor een daarbij passende hoge service. Indien u toch een klacht heeft kunt u bij voorkeur per e-mail contact met ons opnemen. U krijgt dan binnen 14 werkdagen een antwoord. GlazenDesignTafel.nl zal altijd haar best doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. U kunt uw klacht melden per e-mail, telefoon of reguliere post. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar GlazenDesignTafel.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Contactgegevens

U kunt ons bellen, mailen of bezoeken in de winkel! Bekijk de contactpagina voor details.